Góry Stołowe

koniec: 2017-11-06
prowadzący:
Tomasz Dębski
Kudowa Zdrój - Altana Miłości - Kaplica Czaszek - Schronisko Szczeliniec Wielki - Schronisko Pasterka - Pánův kříž - Božanovský Špičák - Koruna - Kamenná brána - Studánka Pod Velkou kupou - Nad Slavným - Schronisko Pasterkadługość: 25 km
uczestników: 4

Pierwszy dzień jak zawsze był ciężki przez długą podróż. Na szczęście tym razem nasz kolega Adam postanowił jechać autem i o to w ten sposób udało nam się dużo zwiedzić !
Po wyjeździe z Wrocławia zatrzymaliśmy się w Bazylice Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny
w Bardzie po czym udaliśmy się do Neogotycki zamek-pałac Leśna Skała w Szczytnej. Następnie odwiedziliśmy park zdrojowy w Kudowej Zdrój przy której również znajduję się Altana Miłości. Niedaleko również jest Kaplica Czaszek którą również udało się zwiedzić. Podjechaliśmy pod parking pod Szczelińcem Wielkim po czym poszliśmy go zwiedzić. Niestety brak miejsc w schronisku. Udaliśmy się potem do Pasterki gdzie udało się dostać nocleg na glebie na strychu.

Niedziela była dniem intensywnym. Wyszliśmy koło 7 rano na szlak w stronę Czech. Tu poszliśmy po kolei:
Pasterka-Pánův kříž-Božanovský Špičák-Koruna-Kamenná brána-Studánka Pod Velkou kupou -Nad Slavným- Pasterka
Pogoda znów nam dopisała i wyjazd można zaliczyć do udanych !